dagen

Nu har William ätit lite mat och jag har ätit frukost.
Pratade med malle och hon och Fredde ska ta William ett tag sen så jag kan putsa fönstrerna.
Nu ska jag börja städa liute smått så får vi se hur länge William accepterar det, haha !
Det är så sjukt varm här inne nu !
jag flyter nästan bort.
Jag och William ska till barnboden och kola lite sen.

William är så söt han bli jätte glad när han tar sig ett steg fram i gåstolen :) mamma duktiga kille.
ha har iaf hitta alla leksaker på den och alla spelande saker vilken han tycker är jätte roligt <3
sen självklart så har han smakat på allt med ;D

Kommentarer
Postat av: Madeleine

va bra att han tycker om den..

vi har oxå tittat på gåstol till Robin.. vi har hittat en på barnens hus i katalogen & sen en nalle puh.. vet inte rikigt vem det blir, dom ska ju vara roliga oxå med mycket saker på=) De lutar åt den på barnens hus för den va det mycket grejer på.. men det är ju ett tag dit=)



Kram

2009-06-24 @ 12:59:55
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0