Dagen

Blev inget Berkinge för oss idag eftersom Andreas brände sig så otroligt på ryggen igår han är helt röd stackaren. Vi va till mamma hans i morrse istället och åt frukost sen leka Andreas lite med ungarna och så.
Sen gick vi hem och gjorde sallad sen ner till Ostronet med Malle och Fredde till Malles Mamma för Adde skulle hjälpa dopm med en sak.
blev fika och mat där med.
Sen gick vi hem för ett tag sen har nyss kommit innanför dörrarna.
gick till Bennys och köpte mjuklass och så.
Vi kämpa som tusan för att hålla Wille vaken hela vägen hem och han somna ej som tur va.
Så nu hemma ligger han i sin säng och somna snart skulle jag tro han såg så otroligt trött ut.

Imorgon är jag ledig och ska nog vara med Emelie och Ebba. vi ska sola och bada lite.
trevlans !
Sen kommer Andreas Pappa på kvällen.

Nu jobbar Andreas bara 2 dagar sen är han Pappaledig i en månad :)  Så mysigt vi kommer att ha.
jag jobbar ju bara 7-133 så vi har heladagen ihop hela familjen.
kommer bli så mysigt.
 
Andreas står nu i duchen och när han komer ut ska jag hoppa in jag med.
Man blir så varm i detta väder så en kall duch skulle kännas toppen.

Imorgon får vi våran bärbara dator :)
Vi har köpt en av Addes chef som han köpt på Budsson en lioten mini dator.
Så jag hoppas nu vi gör oss av med den vi har.
Den är ju skit bra men vill ha en bärbar igen så man kan ställa undan den.
Vi har ju en vanlig nu kopplad till tv:en men är less på det nu.
Jaja de visar sig.

Nu är iaf datum besämmt för dopet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0