FREDAG ! :)









Nu ÄNTLIGEN ligger lägenheten ute på Hemnet  så kolla in den på Rådhusallen 13 A på botten våningen :)
Hoppas nu att vi hittar någon som vill köpa den för nu vill jag flytta till huset !


Ska även tala om att Pappa och Marie har varit här och umgåts med oss i några timmar.
vi va ute och gick och fika och massa.
Kollade även förbi huset och dom tyckte de va jätte fint och otroligt stor gård, vilket det är.

William fick en jätte fin Nallepuh huvtröja och en mjukis dress av dom.
Sen 2 sparkdräkter :)
Han prova även gungan på ställningen han fick och den gillade han :)
tacka så mkt för allt !







Här ser ni lite av hans tänder är otroligt svårt att få ett kort på dom men dom ser
inte ut att kommit ut så mycket som dom har men en liten titt får ni iaf.






Kommentarer
Postat av: Madeleine

han gjorde nr 2 förra lördagen, innan dess va det yttligare en vecka!! så en gång på typ 2 veckor.. jag är så förbannat orolig.. men dom säger att det är normalt, så det är bara att lita på dom!!

NEJ men gud vilka söt små tänder=D

Jag tror att det va en sån där gåstol vi tittade två,jag kommer inte riktigt ihåg.. mitt minne är liksom inte på topp nu:)

Lägenhet va jätte fin, den är ni lätt få mer föR=)



kram



2009-06-26 @ 19:55:49
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0