Fredag / Lördag

Igår tillbringade vi dagen med Emelie och Ebba efter att dom hade hämtat Tyson.
Det blev jobbigare en förra gången men känns bättre nu.
Efter Andreas kommit hem gick jag och William hem och gjorde oss klara och sen gick vi ner till Brorsans så bjöd Andreas på mat, Plankstek åt vi den är hur god som hällst :)
Sen blev de lite familjemys i soffan och sen kom Malle och Rambo över då blev det lite onyttigheter som vi skicka iväg Andreas att köpa sen kolla vi talang och så.
Vi trevligt.
Vi kolla även på en film så blev sen kväller.
Men Wiliam låg och sov när vi la oss vi la han i sin säng för han va så trött.

Jag gick upp med William vid halv åtta sen la jag han vid Andreas nu nyss så han fick somna om.
Så nu har jag hunnit dammsuga och dammtorka !
Ska även passa på att hänga lite tvätt.
funderar om jag ska dra med mig Adde till möbeln sen och kolla om vi hitta nått skit.
Skulle vilja ha några nys bordsunderlägg och dom hade ju sånna sist så kasnke nu med ?  Ja värt att gå och kolla iaf.

William fick kläder av Andreas chef och hans fru som dom hade shoppat till han :)
tack så jätte mycket.
Det va otroligt gulligt av dom.








Dom kläderna fick han av dom :)
Sen har Andreas köpt en sak till han med

Söta va ?

Nej nu har mina pojkar vaknat och vi ska gå ut ropa Andreas nyss så nu ska jag buta blöja och klä min älskling.

Senare kommer Williams Morfar och Marie till oss !  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0