Fredag

Imorrse gick jag upp 05.20.
jag gjorde mig klar och gjorde allt till William klar sen väckte jag han och gjorde han klar sen vid 6 gick vi hemmifrån.
Jag lamnade han hos malle sen gick jag till jobbet.
Allt har gått bra på jobbet idag det flöt på fint.
Vi hade till och med tid att hjälpa björken lite jag och jessica.

William hade skött sig bra hos Malle och fredde :)
Han hade fått sovit med dom i sängen i morrse med.
Myspys !
Han hade iaf vara så snäll så.
Tusen tack för att ni ställde upp och hade han <3

Idag blir de nog lungt.
Andreas ska nog lägga in golvet i sov rummet sen kanske Emelie, Crille och Ebba kommer över på en fika.

William sover nu så sött i sin vagn men när han vaknar ska han få mat sen blir de till att gå ner till Ica en sväng.
Ska köpa lite fika bröd och nått annat roligt.
Funderar öven vad vi ska äta, tror de blir kyckling iaf de är jag sugen på men vad vi ska äta till vet jag ej ;D

Nu ska jag lägga min på soffa till min älskade pojke vakna :) <3


Kommentarer
Postat av: malle

Han får flytta hit om ni ledsnar :)

2009-06-12 @ 22:50:36
Postat av: Rambo

Saknar min sovkompis!!!!!

2009-06-12 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0