full fart

nu är vi klädda och mätta här hemma och är redo för att gå ut !
vi ska med Emelie till skolan så ja kan prata om det jag vill läst.

Gick jätte bra att jobba igår.
Andreas och William va på fotboll sen hade han badat William och givit han mat sen lagt han.
Så när jag kom hem så hade han nyss somnat.
Men han fick några pussar av mig endå, saknade ju han så !

Nej nu ska jag ringa Emelie och säga att vi e klara.

Ikcväll ska Crille och Adde sätta lister här hemma :)
Dom hinner ej allt men lite iaf, SKÖNT !

Hoppas Emelie och Ebba hänger med så jag kan umgås med dom här hemma då, annars blir de en film eller nått.

Kommentarer
Postat av: Theresia

åååh, vad sött! Knäpp ett kort o lägg ut ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0