GÄVLE

Nu sitter Andreas och ger William lite gröt.
Håller på att göra oss klara för att åka in till Barnenshus med Malle och Fredde och ska kolla efter en gåstol till William.
Sen ska vi handla lite på City gross.

Orkar ej skriva så mkt om helgen men vi har haft det toppen bra och massa mys med familjen.
Va även och ät god mat och spela kubb med Crille, EWmelie och Ebba.
Vi har iaf haft det toppen bra !

Imorgon börjar jag jobba på mitt sommar schema.
Är bara ledig onsdag och söndag nästa vecka :(
På torsdag kommer dom och fotar lägenheten så förhoppningvis ligger den på hemnet på fredag.
Så på Onsdagska jag och Andreas gå och köpa massa blommer och grejja så det är fint här hemma sen lite frukt och lägga i skålar och så.
Hoppas någon vill köpa våran lägenhet sen :)

Listerna är ju klara nu i alla rum tack vara min Underbara Andreas och Crille :)
Ni är bäst !

Nu ska jag göra mig klar.
Hoppas nu vi hittar en gåstol som faller oss i smaken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0