God morgon

Nu är det full fart här hemma William racar runt i sin gåstol han har fått in snitsen nu på det där med att gå framåt och flytta sig till sidan om de kommer nått sen backa om han fasnar.
Våran stora kille.
Nu väntar vi på att Emelie ska vakna så vi kan gå och sola lite.

Helt sjukt så varm de är !
vet ej vad ja ska ha på William idag men nått jäte tunt iaf hällst skulle jag vilja ha han helt naken utan blöja och allt men det går ju ej i vagnen :P

Imorgon kommer min Farmor ( William gammelfarmor ) på besök !
kommer bli toppen trevligt ! <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Nej jag inte heller så insatt!! Min kompis hade baddop på sin dotter!!

Baddop då badar barnet i en balja istället för att få vatten på huvet!!

Jag ska ta reda vad dom har det här, jag vet att det finns i Tegelsmora men det är alldeles för långt!!



Vilken kyrka har ni bestämt er för..

Vi ska ha Österlövsta lr Tolfta!



Ska ni ha faddrar till Willam, det ska vi ha till Robin...

2009-06-29 @ 09:54:00
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

okej, men det vore lite häftigt..

jaha, men Nathanael är ju oxå fin:)



jo men visst är det så att det hör till..

men vi har inte riktigt bestämt oss, ni då??

2009-06-29 @ 21:02:57
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0