Helgen

 Fredag

Andreas och Crille började lägg golv i vårat sovrum :)
Dom han ej klart eftersom klockan blev mycket innan dom börja men dom gjorde typ halva iaf.
Sen drack dom lite öl och gick till Robin mednas jag och William sov så gott i säng.
Vi fick ställa sängen i v-rummet eftersom dom höll på där inne, så natten tillbringades där.

     


Lördag

När vi alla vaknat till så gjorde jag iordning frukost sen kolla vi på taland avsnittet i sängen / soffan.
Crille sov ju här han med så efter talang så gjorde dom klart sovrummet.
Crille åkte hem och Andreas börja med v-rumms väggen som vi skuylle sätta laminatgolv på.
Han gjorde nästan halva innan vi gjorde kväller.
Malle va även här på kvällen och mös med oss i sängen /soffan.




Söndag

Andreas gjorde klart väggen efter att vi ätit frukost sen kom hans Pappa och Pia hit på fika,
Sen möblera vi tillbaka och städa iordning allt.
Vi gjorde oss klara och gick och kollade på huset igen sen ner till svensk fast och skrev papper så nu är vi hus ägare :)
Det känns toppen bra !
Efter allt va klart så köpte vi fika och gick hem så kom Andreas mamma, Anders och ungarna förbi och fika och snacka masssa.
Så nu nyss va va jag och William med Andreas ner i källaren och måla listerna som ska upp i veckan.
William somna så nu ligger han i sin säng och sover för kvällen.
Själv ska jag ta en dusch senhoppa ner i sängen.

Det känns så bra att lägenheten börjar bli klar nu.
Andreas är så duktig som fixar och donar :)
jag har då allt en händig karl jag ;)

Kommer komma en fotograf och ta kort på våran lägenhet när listerna är satta sen ska den ut till försäljning :)
hoppas vi kommer få en köpare ganska snart, men det visar sig !

Tänk att nästa sommar kan William spela fotboll på gräsmattan !
helt otroligt.
Det kommer bli toppen bra <3
Så mkt yta för honom att springa på.




Ute och går ;D


Mys i vagnen.


Sitter hos "plast" Fafar


 
Sliten efter en jobbig dag med full fart !




Kommentarer
Postat av: Madeleine

men shit står han?? vad duktig han är.. Hur går det med tandsingarna?? Grattis till huset, gud va roligt:) kram

2009-06-15 @ 10:59:25
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0