Helt otroligt.

hur mycket jag än tänker på det så känns det helt otroligt och helt ofattbart att vi ska flytta till hus !
Fattar ni vilket kliv ut i livet ihop vi gör.
Jag känner mig så otroligt lycklig.
Vi kommer att få det så otroligt bra.
Visst kommer det ta tid att få det precis som man vill men vi ska ju bo där hela livet med så vi hinner nog.
Skönt att allt är ganska nytt och frächt så men ej behöver göra de på en gång utan de blir vårat sovrum som fixas sen får det andra ligga på is.
Jag tror det inte finns någon som kan fatta hur lyckliga vi är <3

jag och Wiliam har varit uppe sen kl sju.
han är klädd och mätt i magen och har ren blöja så snart somnar han om och sover i 2 timmar.
Sen ska vi ut och gå, vädret är ju toppen !
Solen skiner och himmlen är blå.
har ingen aning om det är varmt eller ej men ser skönt ut iaf.

Wiliajm har nu vänt sig och ligger på mage i babygymet vilket han han börjat gilla :)
Förr va de ej så populärt, la man han på mage så bara skrek han.
Men nu så ;D

Känns bra att jag har fått ordning i min garderob, slängde en kassa med käder som jag ej andvänder och allt är nästa oandvänt :/
Åker ner i källaren så får vi se vad som händer sen kanske ska gå med det till en uff kontainer.

Vi kollar iaf för fullt efter en gåstol åt William men har ej hittat en vi vill ha en.
Dom är så tråkiga alla vi vill ha en häftig med massa roliga saker åt till han men borde väll finnas någon som faller oss i smaken hoppas ja.
 
Ska nog ringa Emelie snart och höra om hon ska ut och gå sen ;D

Have a nice day ! <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

va duktigt han=) Tänk sen när han börjar bitas "aj aj"=)

Gud va roligt med hus & en sån stor trädgård som du sa!!

Det är så roligt att hålla på med blommor ute & greja..



Ha de så bra.. kram

2009-06-16 @ 09:55:50
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0