Helt slut

Känner mig helt slut i kroppen :(
Bara man inte börjar bli sjuk nu när jag ska börja jobba.

Vi va ju som sagt in till Gävle idag.
Hittade en gåstol på barnenshus MEN den va självklart slut ! :(
Dom hade beställt hem och kommer nog nästa vecka.
Vi hitta lite annat roligt iaf typ en bjölpåse från Lundemyr sen en temp och nya nappar till tomme tippe nappflaskorna.
Köpte nu från 4 månader.
En ny nappflaskafrån mam och sen köpte vi 2 till dregelhaklappar från Pippi.

Vi va till City gross och skulle handla, jag skulle bara handla de nödvändigaste men vi kom ut med en 7 kassar :)
Hitta en jätte tuff  tröja till William som han fick en svart, vit och grå randig med en döskalle på ;D
Sen fick han strumpor.

Nu är all mat i kyl /frys/Skafferi och är uppdelat och klart !
Känns så skönt !
jag har även diskat och snabb städat badrummet.

William och Andreas ligger och sover.
Andreas va så trött stackaren så han fick lägga sig och vila med Wille.
jag ska plocka undan här lite och så sen slänga mig på soffan.



Denna skönhet sitter nu på Williams säng :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

vi va på city cross i veckan..tröjorna va ju sjuk billiga=) kram

2009-06-21 @ 18:01:14
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0