hemma

nu är vi hemma efter en kväll hos Malle och Fredde med ida och hennes kille.
vi åt grillat och spela kubb och drack någon cider.
va jätte trevligt.
Camilla tittaförbi på slutet inna vi gick hem med.
William sov för de mästa i sin vagn.
Han har sovit någon timme nu och nu ligger han i sin säng och sover.
Jag kom nyss från duchen och vi ska lägga oss nu.
imorgon bitti åker vi till Bärkinge för att sola och bada.
Ska ta med ett stort pasasoll till William ifall vi ej hittar skygga sen blir de vita kläder med lång byxo och ärm.
har lagt fram det nu så de är framme.
Kommer bli toppen mys sen hoppas jag få lite färg eftersom jag ser ut som ett levande lik nu.
har ej tid att sola jag jobbar, tar hand om William och sköter hemmet så tiden finns ej men jag har det så bra och klarar mig endå. Tiden med William är de bästa som finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0