Hemma

Nu är jag hemma från jobbet, det gick bra att jobba.
va fullt upp men inte för stessigt så det kändes bra !
Saknade min lilla prins då bara men nu är han hemma och har nyss ätit blåbärspuré.
Han gillade det faktiskt åt en halv burk :)
Mammas duktiga kille <3
Nu ligger han i gymmer och busar efter att ha blivit trött på sin mamma som inte gjort nått annat än att pussa på han sen han kom hem.
han hade varit så snäll så som vanligt hos Farmor sin.
Är otroligt skönt att ha ett snällt och lugnt barn så man kan ta med han överallt och lämna bort han någon timme om man behöver gör nått som typ jobba :P
är så stolt över han.
Igår så satt han upp benen i krypställning ! :O
Men inte armarna som tur e ;D haha !
Är ju många månader kvar tills han ska börja med det.
Men jag blir så stolt över min prins

Idag är det ju måndag vilket betyder träning så i kväll ska de brännas fett :) haha !
Man sover så gott om natten efter att ha tränat.
men ska upp imorgon bitti igen och gå och jobba.


Lite bilder från dagens blåbärspuremål :)



                                      

                                      

                                        

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja den är sjuk snygg den tröjan.. ska köpa den till hösten tänlte jag..

Så söt William med blåbär runt hela munnen:D



kram

2009-06-22 @ 15:37:52
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0