jobb

Igår började jag jobba kl 7 sen sluta jag kl 11 då åkte jag med Malle och fredde in till Gävle och kolla på tapeter till dom till ostronet sen även lite smått til oss till huset.
Jag hitta en jätte söt Labantapet som Dom köpte till sin lilla bebbe i magen :)
Sen va sååå fin !
Sen sa jag att jag skulle säljka mitt laban spjälsängsskydd och då ville dom köpa det :)
Så efter att dom hittat tapeter till alla ruym och efter lite koll på elektronik så åkte vi till barnenshus och köpte ett nytt spjälsängsskydd till William och en gåstol sen ett parasoll till vagnen.
Vi hade sån tur att gåstolen vi kollade på i helgen precis hade kommit hem dom stod inte ens i butik än utan på lagret.
Kom vid vid 5 så vi ät mat för Andreas kom då med sen gick jag till jobbet eftersom jag jobbade 18.30 - 22 med.
Kvällen gick bra den med.

Nu sitter William i sin gåstol och spelar musik för mig.
Jag måste storstäda här i dag sen putsa fönster men när jag putsar fönstrerna vill jag ej ha William hemma så ska ringa till någon som kan gå ut och gå med han undertiden.
Imorgon kommer dom ju och knäpper kort på lägenheten.

Va helt slut och som tur va vill William sova till nio idag så jag länner mig lite utvilad iaf.

Lägger in lite kort sen på våran prins <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0