kväller

nu sitter jag här vi den bärbara datorn och andreas vid den andra.
Malle har varit här och kollat på Allsången och sen hells kitchen.
dagen med farmor har varit toppen vi har haft det så mysigt så.

Imorgon börjar Andreas sin pappaledighet och blir hemma i en månad.
kommer bli toppen
vi kommer få så mkt tid i hop alla 3.
jag jobbar ju ej varje dag sen jobbar jag som längst till halv två.

imorgon ska vi till bvc och kolla hur stor William blivit.
ska även ta upp lite vi vill ha svar på.
Vi funderar ju på att byta liggdelen till sittdelen och ha den på fullt liggläge men vi får se vad hermin säger.
William sitter ju otroligt bra nu så det borde ju ej vara några problem för som jag skrev ska han ej sitta upp eller ja det beror på vad hermin säger.
han får ju plats i liggdelen men ej mkt till han är ju så lång.
sen blir de så varmt i den med så hoppas vi kan byta.

det är helt sjuk när man tänker efter att William blir 5 månader på lördag !!!
Fattar ni 5 månader tiden går  för fort.

Har suttit och letat lite musik till hans dop nu har hittat lite men ska leta mer en annan dag.
finns ju så otroligt mkt vackert.
jag vill ha någon klassisk sen nått lite modernare med.
men jag hittar nog det jag söker.
har gjort en mapp som allt ligger i.
Nu ha vi även hittat det han ska ha på sig på dopet.
blev ej klänningen som vi fick av pappa för de va ej en dopklänning visa det sig, haha !
Farmor som märkte det eftersom det va hon som sytt dopklänningen och det va ej samma.
men men han kommer iaf bli galet söt i det vi hittat !

juste idag fick vi kläderna vi beställde till han gud så söt och tuff han kommer att bli till hösten.
våran lilla tuffing.
jeansena va galet läckra i verkligheten med och hoodisen med.
me like !

William har nu sovit sen halv nio ungefär och jag och Andreas ska nog göra kväller snart vi med.
jag är så otroligt trött, det måste vara värmen.
vi har de så otroligt varmt här hemma spelar ingen roll hur vi vädrar och issolerar oss.
fläckten står och går i sovrummet så där är det helt okej.

nej nu kallar sängen på oss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0