Kväller.

Nu har jag lagt William i hans säng så han ska sova för kvällen och jag tror han somnat nu.
han är så duktig att somna i sin egen säng.
man kan lägga han där när han är vaken och bara sängmobilen är på ovh nappen i är han hel nöjd och somnar ibland direkt och ibland efter ett litet tag men brukar oftast ej vara några problem.

Jag har varit och simmat idag med Emelie efter Andreas kommit hem och vi hade ätit.
va otroligt skönt.
Det måste göras om har vi sagt.

Imorgon har Andreas fotbolls match och dom ska spela mot Crilles lag så då ska vi kolla med Emelie och Ebba om vädret är okej.
hoppas det är ganska fint så William kan sitta i bärselen och slippa vagnen ett tag, men det visar sig.

På dagen ska jag iaf ner till XL bygg och till banken sen vet jag ej va som händer, de visar sig !

Måste iaf säga att det är jätte roligt att ett par "bekanta" till oss med har köpt nu ! :D
Så mysigt vi kommer att få det och ni med, kommer bli toppen bra !
Grattis til er iaf ! :) <3

Nu torr jag tv:en eller sängen kallar vi får se vilket det blir !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0