Liten blir stor !

Ja i dag blir William 4 månader.
fattar ni 4 månader !!
Tiden går så otroligt fort.
Tänk hur han växt.
Lill killen våran.

Jag och William va iaf med Andreas på fotbollen i regnvädret och blåsten.
William hade varmt och gott i vagnen medans de va värre för mig men vi hade ju bara varit ute en sväng och tycker ej att man ska vara inne med barn hela dagar så vi klädda oss så han fick frisk luft !

Ska iaf säga att allt gick toppen på banken så nu får vi se om vi blir husägare eller inte ;D
Det visar sig.
Ska iaf ringa mäklaren i morgon så dom kan komma och värdera våran lägenhet.
Jag känner mig glad i hela kroppen.
Trodde ej vi skule få låna så mycket men de va inga problem alls det :)

Nu ska jag lägga mig med Andreas i sängen.
William sover ju i sin säng nu vi har infört det lite nu men de e ju så mysigt när han sover med oss men han brukar få komma på natten efter han ätit, då vill jag mysa med han.

Imorgon åler som sagt Tyson och det kommer bli jätte tomt !
men vi måste ju tänka på hans bästa.
Ek snällt att ha han kvar bara för att vi vill när tiden ej räcker till för han.
Skulle ej stå ut med att han skulle få vara så mkt själv när jag börjar jobba och plugg sen.
nej usch !
Han kommer få de toppen bra nu med några som e hemma hela dagarna med han.

Sov gott !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0