Måndag morgon.

God morgon !
Nu 'r William klädd  och jag ska göra mig klar sen ska vi gå ut ett tag.
Hade det toppen trevligt i går hos Andreas mamma blev smörgåstårta och äppelpaj och annat gott :)
Resan hem till Tierp va värre fick sitta på en full packad varm buss till Skutskär och åka tåg därifrån.
Det jätta fakriskt bra William va så duktig.
Jag fick klä av han till en kortärmad body på bussen  för de va så varmt där nere.
Mamma lilla fisunge <3

Andreas köpte iaf Matstolen men den står kvar hos pappa eftersom vi ej kunde få hem den och han skulle till farmor så han kunde ej köra menhan ska komma ut med den i veckan.
Andreas kom även hem med ett till Babygym och det skulle vara den blöjhink Men han hade köpt fel de va rifill påsar till en men vio köper den när vi åker in nästa gång och nu har vi ju iaf massa påsar till den.

Såg att jag hade fått en otroligt mogen kommentar om mitt bakfull inlägg.
Jag tar tydligen mitt ammamskap seriöst efter somjag blev Bakfull när jag gick ut.
haha det är så man kan skratta åt det.
Han blir 4 månader på Torsdag och vi har aldrig lämnat bort han.
han va hemma med sin Pappa.
Sen att man inte ska dricka så mkt så att man blir bakfull, ja va säger man ?
Jag kan ta 3 glas vin till maten och få huvudvärk dagen efter.
men inte så konstig att man blev lite dålig dagen efter när de va över ett år sen man va ut !
MEN nu ska du som skrev kommentaren veta att jag och sonens pappa gick upp halv åtta med han och matade han med gröt plus att jag tog allt kladd efter gröten ;D 
 och sen va vi uppe med han  till lunch vilan så sitt inte och säga att jag är en oserös mamma !
Hade du haft egna barn så skulle du oxså veta att det är viktigt att inte bara vara Mamma !
Bara för att jag har fått en underbar liten son så betyder det väll inte att jag inte får vara unt och umgå med mina vänner någon gång i bland ?
Hade du haft lite ryggrad så hade du inte vara anonym.
Ska du lämna en sådan kommentar så tycker jag iaf att du kan stå för vem du är !
Kom tillbacka när du vet vad du snackar om och har nått vettigt att säga !
Annars kan du hålla dig här ifrån !!!!!

Nu ska jag, Wiliam och Tyson ut i det fina vädret.
känner att de bränner lite på ena armen sen igår så får vara försiktig.

Sen ska jag ringa mäklaren om huset :)
Vi va förbi i går och kolla utanför.
Gud då underbart skulle vara toppen för Wille.
MASSSA massor av tomt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0