Måndag

Nu har vi varit vakna här hemma ett tag.
jag känner mig trött i kroppen men tror de beror på det dåliga vädret.
William 'r löite gnällig i dag men det går nog över.
Han är lite morgon trött.

Har iaf sovit otroligt brsa i natt, den nysa bäddmaddrasen och nya kuddarna och täckerna är toppen !
jag sover så otroligt bra.

När jag tänker på lägenheten så känns allt bra nu när det har blivit så mycket gjorde i helgen.
Hoppas nu bara att allt kan bli klart till slutet på nästan vecka.
hellst innan men vill ej pressa Andreas för mycket häller han jobbar ju heladagar och kommer hem sent.
Vill ej köra slut på han.

Ikväll ska jag och Emelie i väg och träna lite, känner mig så sugen !
måste ta tag i allt nu.
Jag trivs ej med mig själv.

Förövrigt i dag vet jag ej vad som händer, vädret är tråkigt så ingen lång promenad iaf.
Funderar på att gå ner på Tierp och kolla lite kanske ?
Skulle behöva köpa ett nytt strykgärn.
Fatta vad underbart sen när man har en tvättstuga nere i källaren :)
Det kommer bli toppen !

Jag längtar som fan tills vi får flytta in !
Tänk vad jag och Andreas har byggt upp ihop vi har en underbar relation till varande ett otroligt stabil förhållande en underbara lite son och har nyss köpt ett hus i hop !
Vi är nu i det som va min dröm för 3 år sen.
Jag älskar dig så otroligt mycker Andreas, ord räcker ej till.
Jag vet att jag har dig vid min sida och då mår jag bra och känner mig trygg.
Du är det bästa för mig, utan dig ingen mig <3

Och hur mycket jag älskar våran älskade lilla son William det ska vi ej tala om för ord finns ej och talet räcker ej till.
Du är det bästa som hänt oss.
Dig kommer vi för alltid älska villkorslöst ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0