Morgonmys!

Allt gick jätte bra i går på Husvisningen känns som jag redan slyttat in.
men vi får se hur det blir, det visar sig.
jag vill ej avslöja för mkt ! :)

Igår när vi åt så låg Wiliam i sitt gym nedam för oss och på den lilla tiden rulla han från rygg till mage 6 gånger !
Han tycker det är jätte roligt fast han gillar ju ej att ligga på mage så han blir lite sur sen när han rullat över.
Mamma stora kille !

Imorgon så komer dom och hämtar Tyson :(
kommer bli så tomt men han kommer få det toppen bra.
Så ikväll ska han badas och vi ska klippa klor och mysa med han och så.
Sen ska vi även kolla på Andreas fotbolls match om det ej spöregnar.

William har börjat lagt sig själv på sida nu när han ska sova nu vill han ej sova på rygg längre och det är ju bara bra eftersom jag tycker han blivit lite platt,

Jag älskar mina pojkar mest av allt <3
Ni är allt för mig !

Får se vad dagen bjuder på om de blir en lång promenad kanske ?
Beror på lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0