Mysdag !

Gårdagen va toppen.
Vi hade det så mysigt jag, William, Farmor och Tyson.
Vi spela kort och prata massa och åt gott och laga mat och pussa på Wille och massa mys.
tiden bara rann i väg.

Adde va och spela lite fotboll när han kom hem.
Dom har ju tjatat så på han och nu gav han med sig.
Så på Torsdag ska jag och William gå och kolla  :)

Idag ska vi gå och kolla på huset.
Får hoppas att det är som vi vill !
Peppar peppar.
jag vill bo i hus !

Pappa ringde i går och på Lördag så komer han och hans nya tjej Marie ut till oss på middag.
han skulle ta med William matstol och lite annat så han så han kanske har shoppat lite ? :)
Alltid lika roligt.

Skulle vara roligt att åka in till Uppsala eller Gävle på Söndag men vi får se vad som händer.
Skulle behöva till IKEA.
sen skulle jag behöva köpa lite mera långarmade badysar i ljusafärger till William nu till sommaren.
Sen lite flera ljusa bomhulls byxor sånna tunna.
Men de löser sig.

Inatt har William ej sovit så bra han har vaknar en 5 gånger och varit lite gnällig.
Stackars mamma pojke har ont i magen.
men katrinplommanpurén har gjort susen iaf :)
och han ÄLKSKAR den, som tur e ;)

Nu ska jag grejja lite sen efter åtta ska vi lägga oss igen.
William brukar ju bara vara uppe i en timme nu vid sju sen sover han två till !

Kommer massa kort i ett senare inlägg när jag har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0