Onsdag

igår gick vi upp halv sen :)
jag gjorde mig klar och väckte William och gav han mat och böt och klädde han sen va klockan sex och då gick jag och lämna han hos britt.
Sen fick jag låba hennes cykel oatt åka till jobbet på.
 Allt gick toppen bra underdagen.
Va så roligt att träffa alla gamlingar igen och dom verka gilla att ja va tillbacka med ;D
alla va så nyfikna på William så jag fick visa alla massa kort på telen och dom tyckte han va sååå fin och söt.
Dagen flöt på jätte snabbt rätt som de va var klockan vid 4 och jag skynda mig hem till Britt för att tokpussa på William.
jag sakna han självklart !
Han hade varit så snäll så inte skriket nått alls.
Han gillar sin farmor eller ja han gillar typ alla.
helt otroligt alltså men det är inte så ofta han blir ledsen han är ganska nöjd med livet :)
men alla säger ju att jag och Andreas är så jugna och att det nog är därför han e så lugn.

Idag ska William med mig till jobbet.
jag ska förlänga min med delikation.
Sen får vi se va som händer.
Ann-lo skulle kanske komma över natten men e besämmt än, hon ringer under dagen.

Imorgon blev jag och William bjuden till Andreas kusins student men vi kan tuvärr ej komma efter som jag jobbar till halv ett.

Igår inhandlade jag ett miniralpuder från nått tydligen skit bra märke.
Hoppas de e bra för dom pengarna !
Sen köpte vi någon Ansiktskräm och make up remover och ansiktsvatten, ögonkräm och nått serum som skulle vaera jätte bra.
Det är så lätt att lura på mig massa men hon lova iaf att jag skulle blir jätte nöjd.
hon andvände det själv sen stod det massa om de i skönhetstidningarna sa hon så vi får hoppas på det.
hon va iaf inponerad av min vackra hy ?
Ja den har jag ej sett iaf, haha !
Sen köpa jag 2 par till leggings.
toppen nu till sommaren ju.
Finns inget skönare än leggingt och en tunika.

Nu har William somnat i sitt babygym som han ligger i här brevid mig.
Får passa på att göra mig klar nu då.

Har iaf lagt in dom räkningarna jag hade hemma så nu e de klart men kommer väll flera när de närmar sig mitten på månaden.

När kommer min skatt då ?!
Andreas har redan fått sin ju ! :(
men mne de kommer nog under veckan.
Vi har ju ej samma bank så.

Hoppas ni får en trevlig dag i detta skit väder !
Regn regn !

Imorgon tar Theresia studenten :)
GRATTIS !
Hoppas du får en toppen bra dag och att vädret bli bättre än det värkar bli.
Dogge kan vara stolt över sin SUPER MAMMA ! <3
Tyvärr kan ej jag och William vara med att se dig gå ut men vi lova iaf att tänka på dig och hoppas du får en helt sjukt bra dag, det är du värd !

Kommentarer
Postat av: Theresia

Tack så mycket gumman!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0