Onsdag

Nu har vi gjort oss klara för att gå till Emelie.
hon är och lämnar Ebba på dagis nu.

William ligger i sitt gym på mage och ålar sig och vänder sig.
har ju glömt bort att skriva att Wiliam har lekt med sina fötter ett bra tah nu men för lite mer än en vecka sen så hitta han dom och nu ligger han och pillar sig på tårna jätte mycket, ser så sött ut !
Helt sjukt hur viga dom är dom små han drar i foten och den bara åker med, haha !
Sen har han börjar pilla sig på snoppen på skötbordet ibland ;D haha det börjas i tid !
Han ser så söt ut.
Mammas kille börjar bli så stor nu <3

Ikväll ska jag jobba.
Så då får Andreas rå om William själv, vilket han gärna gör.
Kommer bli mysigt för dom.
Fast jag kommer sakna min prins mest av allt.
helt sjukt hur man kan saknar någon så mkt.
ibland när han sover vill jag bara gå och ta upp han för jag saknar att mysa med han, mammas lilla prins ! <3

nej nu ska vi gå i väg.
Skriver nog inte förns imorgon.

Hoppas alla får en toppen daga och njut av solen för imorgon ska de bli regn ! ;(


                        en liten William <3

Kommentarer
Postat av: Theresia

Hehe tänderna, man ser bara två vita små nålar typ..har varit så ett tag :P dom har inte kommit upp riktigt...jaa vi får komma o hälsa på nån dag... :) willes tänder då? syns dom mkt ? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0