Shopping söndag

Igår morrse åkte vi in till Valbo med malle och Fredde.
malle har varit sjuk men nu kännde hon sig mycket bättre :)
Söndagen va som en söndags ska vara. Frukost på Ikea sen massa shopping och mys.
William fick massor av kläder.
Aldeless för mycket ;P
men det brukar bli så.
Jag fick med lite nya kläder och Andreas köpte ett par skit snygga Replay skor :)
Sen köpa jag nya skor med så nu är de avklarat.
 Malle köpte en jätte söt rosa mina dator :)
Den va bara föör söt !
Andreas införskaffa sig även nya fotbollsskor och massa strumpor.
Fredde köpte en skit cool rakapparat med :)

Innan vi åkte hem så åkte vi in till Jysk och där blev de shoppa av för våran del.
Vi köpte en ny tjock bäddmadrass till sängen en 160.
>Tidigare har vi haft 2 80.
Sen kläder till madrasserna eller ja sängen :P
Sen nya täcken och kuddar till oss båda och nya underlakan och påslakan och örngott.

När vi kom hem blev vi bjuden på mat hos malles mamma och ingemar :)
Gott va det.
Sen blev de jordgubbar och grädde.
När vi kom hem så fixa adde med sängen opch jag bädda rent nä'r han va klar.
Wiliam fick även 2 nya säng set, ett Nalle puh och ett jätte gulligt med Nallar :)

Jag tog en duch sen hoppa vi i säng och klodde på tv och hade lite familjemys <3

Idag ska jag och William på babyträff :)
Sen ska jag och träna tror jag.

Sen i morgon kommer mäklaren och kollar på våran lägenhet så blir till att dammsuga och fixa ikväll.

Nu ska jag sätta William i sin matstol och så ska jag äta lite frukost.
Kanske lägger upp lite bilder senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0