städa städa!

Malle och Fredde har William och jag städar som en tok.
Fick bli en paus nu för svetten sprutar om mig jag har putsat alla fönster även i mellan och dammsugit och fixat med blommorna städat balkongen och plockat i ordning allt så nu är de bara toan och  skurning av golvena kvar men de tar jag senare i kväll.

William kom nu nyss hem medans jag satt här och nu ska han få mat sen ska vi gå och köpa nya blommer att sätta i vaser och en skål med frukt !
Sen ska jag sätta pellagoner på balkongen.
Jaja nog om allt nu ska jag gå.

Tusen tack Malle och Fredde ni är toppen !
Ni är så underbara som alltid ställer upp.
Vänner som er är världa mer än guld <3

Kommentarer
Postat av: Madeleine

ja precis den i ellos.. men jag tycker att den är lite tråkig!! så den blir nog den på barnens hus..

Ja det går nog fort.. tänkte köpa den till nästa månad..

Snart börjar det bli dax för en ny bilbarnstol:D



2009-06-24 @ 21:22:36
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0