Tisdag

Nu har vi varit uppe i lite mer än en timme här hemma och jag har hunnit med att ge William mat, ätit frukost själv, dammsugit och torkat golven och gjort klart de sista tills mäklaren kommer.
Känner mig så duktig med tanke på att klockan bara är lite över nio.
har även vikt tvätt :)

Igår va de full fart fram till elva tiden då va vi klar med den sista målningen och piffet.
Täcklisterna va ej skruvade och massa sånt men nu e det gjort :)
Sen målade Andreas fönsterna med och så.
nu är det bara listningen kvar sen kan den ut till försäljning ! :)
Ska bli roligt att höra vad mäklaren tror att den e värd.
Vi köpte den ju för 385.00 men den e ju totalrustad så en 450.00 skulle jag tro, hoppas !
men vi har ju bestämmt att ej säta ut den för högt eftersom vi vill bli av med den så fort som möjligt.

Jag trodde iaf att mäklaren skulle komma klockan tio men de va visst tolv såg jag i almenakan :)
Det betyder att jag och William hinner gå på avslutningen på babycafét i dag :)
Vi hinner kanske inte vara med helatiden men till en halv tolv iaf.
Så vi hinner sjunga och leka lite men kasnke inte fika men de gör inget.

William är så otroligt trött så jag ska göra han klar för att gå och lägga han i vagnen så han hinner sova lite innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0