Tisdag

Nu har vi varit vaken ett tag här hemma eller ja i ca en timme.
William har varit så duktig i natt.
Vi la han i hans säng vid nio så somna han sen vaknar han inte förns kl sex i morrse och ville ha mat :)
Så han sov hela natten gobiten min.
Sen sakna jag han så mkt så han fick sova i våran säng bredvid mig.
va så tomt ju efter Andreas gått upp.

Idag kommer min kära farmor oh hälsa på oss.
Vi ska mya massa och spela kort och prata skit :)
han är bara för gå hon.
Kommer vid halv elva sen kommer färdtjänsten och hämtar hnna åtta i kväll så kommer bli en toppen dag.

William ligger i sitt nya gym och grejjar massa.
han har börjat vända sig från rygg till mage jätte mycket.
innan va det bara i soffan och så men då är det ju ej så svårt när de e mjukt men värre på golvet men nu har han lärt sig.
Sen har jag även missat att skriva att han greppar jätte bra nu.
Håller du fram en leksak så känner han på den och tar den ;D
Mammas stor kille.

Vi skulle igentligen gå på Babycafé idag men eftersom att farmor kommer blir vi hemma med henne.
Det kommer oxså bli toppen mys

Igår va jag till Jobbet och fullde i massa papper.
Dom blir alltid lika glada när jag och Willie kommer.
han lev pussad och uttittad.
Alla tycker att han är så gudomligt söt och det är han ju ! ;D
"stolt mamma"

Igår va vi ute med Emelie och Ebba nästan hela dagen.
Sen blev de grillning med dom när Andreas kom och crille kom hem nere hos hans pappa :)

Imorgon ska vi gå och kolla på huset :)

Måsta tacka alla för dom söta kommentarerna jag fått :)
Ni får mig att känna mig bra nu jag blev lite deppig där ett tag-
Helt sjukt hur någon kan få en att tveka på om man gjort rätt eller fel.
Men som vi alla säger, de finns folk till ALLT !!!!

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Va duktig han är! Min latmask vände sig när han va 3 veckor men sen gav han upp det tills nu, han är lika lat som sin mamma ;)

Ta fan inte åt dig Nathalie! Jag har fått kommentarer ang. dig och inlägget jag skrev i natt så du vet :)

2009-06-02 @ 10:28:23
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Emelie...

Det var en underbar dag igår.. ;) Tack för det..

Måste ses snart igen...

2009-06-02 @ 10:44:10
Postat av: madde

ta för fan inte åt dig om vad den där personen skriver.. du har inte gjort ngt fel alls.. du gjorde helt rätt, jag ska göra precis likadant augusti lr september.. William har ju Andreas oxå, kan vara roligt för dom att vara lite ensamma:)

2009-06-02 @ 17:48:48
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Det är bra det gumms ! sjunk inte till den nivån. Spelar ingen roll vad andra TROR , huvudsaken är det VI vet . Bästaste mammisen !

2009-06-03 @ 15:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0