Toppen !

Allt gick toppen bra idag med mäklaren :)
Så på söndag ska vi skriva papper om huset :)

Sen idag har jag varit med Malle och Camilla.
Sen träffa jag Andreas vid XL bygg och köpte saker till lägenheten.
Andreas ska köpa golv till sovrummet i morgon.

William ligger här på mage och leker nu :)
han har börjat gilla det där med magen nu.

VET NI ???
jag har hittat 2 tänder på William längs fram är det 2 små söta tänder.
Lill gubben min blir stor !
jag blir så stolt över han.

Imorgon ska han vara hos sin farmor eftersom jag ska jobba.
Gud så jag kommer sakna han !
Första gången vi lämna bort han men de komemr nog gå toppen bra skulle jag tro.
Han brukar ej bry sig så mycket om vems famn han ligger i ;P

Nu ska vi göra oss klara att äta nått innan Andreas match börjar :)
Malle ska följa med min och William och kolla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0