Torsdag

idag har jag jobat som vanligt :)
Gick bra men massa stress.
Sluta kl ett och hem fort och gjorde allt klart för fotografering sen kom hon och fota.
Hon tyckte vi hade en toppen fin lägenhet med otroligt läcker stil.
Då blev vi lite stolta :D
Sen gick jag ner till Britt för att hämta William som låg och sov så sött i vagnen ute på gården i skuggan.
Jag och Britt åt glass och drack kaffe.
Jag och William va förbi Ica på vägen hem och köpte så vi kunde göra en sallad.
Den vart precis klar när Andreas kom hem så vi åt och grejja sen gick vi till huset och träffa henne.
Prata massa och kollade runt :)
Sen gick vi hem til Malle så Ida kunde klippa Adde, blev riktigt läckert ;D

Nu kom vi nyss hem och Wiliam ligger och sover så sött i sin säng och jag ska gå och ta mig en dusch.
Andreas ska lägga in räkningarna, alltid lika kul ?
Nej men nödvändigt :)

Imorgon jobbar jag 06.30 - 13.30 sen ska jag hämta min prins som ska vara hos sin Farmor :)
Sen på kvällen kommer hans Morfar och Marie och hälsar på.
Han ska då få en gunga :)

Jobbar Lördag den korta kvälls turen sen ledig söndag och månadag och tisdag :)
Underbart att få vara med Wille och Adde :D 
 
Min farmor (Williams gammel farmor) kommer till oss på Tisdag :)



Kommentarer
Postat av: Madeleine

jo precis.. men växer han som nu, så är han snart vid max vikten på våran... men han lär ju stanna snart!!

hur är det med Willam då?? Hur går det med tänderna=)

2009-06-26 @ 08:57:27
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

jo det är bara bra med honom! han har inte skött sin mage på ett bra tag, så jag har varit jätte orolig över det.. men dom på BVC säger att det blir så för han växer så fruktansvärt fort & mycket..så han behöver allt han får i sig!! så man får väl lita på de..

han har liksom aldrig haft såna här upphåll innan!!

Men han lider inte av det som tur är..

Ja men gud gör de=D

kram

2009-06-26 @ 18:51:13
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0