Torsdag

I morrse så har jag prata massa med banken och så, vi ska dit på möte :) *Sen va vi ut en sväng i piss vädret, fy så jag frös !
Tyson ville in igen så gick ej så långt.
jag sov midag med William sen badade han och innan åt han, potatis/morotspuré vilken har verka gilla.
Till efterätt blev de katrinplommonpuré som han bara älskar !
Efter badet ja jag han nakenfis i våran säng så låg vi och busa sen blev William trött så då fick han nappen och somna direkt så nu ligger han och sover och vädrarbaken ;D

Idag vända William sig från Mage till rygg förstgången :)
Innan va de ju bara rygg till mage.
Mammas stora kille !

Min lilla bäbis blir ju faktiskt stora killen i dag, 4 MÅNADER ! :) <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0