Besök :)

kl 11.00 ska jag vara på BVC med William för mätning och vägning sen kl 13.00 ska vi möta min syster på stationen i Tierp för hon kommer och umgås med oss i dag, ska bli riktigt trevligt.
Får se om vi går ut och äter lunch då eller köper hem nått.
Sen hade vi iaf tänkt på en långpromenad och snacka massa skit och bara mysa !
Självklart så kommer hon kidnappa sitt syster barn jag kommer bara få han när han vill ha mat men det gör ingen ;D
Helt sjuk så hon älskar den lilla killen :) <3
som hon bruklar säga : JAG ÄR KÄR !!!! , haha !
Nu ligger lill killen här på en filt och sover han va så duktig och satt i sin babysitter och titta medans jag dammsög av här hemma. 

Igår efter maten så gick jag ut med Tyson och Andreas tog William och fixa iordning han sen näör jag kom tillbacka så gick vi ut en sväng fast Tyson fick vara hemma skulle till Konsum och kola om det fanns en stor kryukväxt typ en palm men självklart inte ! ;(
men vi träffa iaf Andreas pappa där som satt  fika med en kompis så då bjöd han oss på fika med :)
Snälla svärfar !
Vi köpte istället för blomman som inte fanns 2 böcker och lite saker hem.
Sen mös vi i soffan tills det blev läggdax.

Ikväll ska Andreas spela innebandy så då blev jag själv med Wille vi ska nog allt hitta på nått bus ;)
men innan Andreas går å måste jag få mig en duch ! haha
inte lätt att hita tiod för det när man e själv hemma sen vågar jag inte hoppa in i duchen om William ligger  sover häller men jaja nog om det :P
Ska nog klä William nu så kan vi gå en sväng innan vi ska till BVC är ju såååå fint väder tänk att nu kanske de äntligen blir vår !
Solen skiner  snön smälter det är underbart !!!
Sen är det inte slaskit häller eftersom solen torkar asfalten :)
Det kan inte bli bättre.

Snart är det helg igen vet inte vart veckorn tar vägen :O
men i dag är iaf William  veckor gammal !!!!!!!! :D:D:D:D:D
Tänk så tiden går fort !
Min lilla gulle gris, Mamma älskar dig så där löjligt mkt så det inte går att förklara !
Du är det bästa som hänt mig  din far <3
Våran lilla solstråle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0