Bilder

tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på lill killen våran.


Åker bil och ser otroligt sur ut men är lika söt för det :)


Ligger oxh myser i sängen


Sover middag med Tyson


En liten nakenfis :)


Sötnosen !


Nu ska jag göra William klar  gå ut med Tyson en sväng innan vi ska gå till BVC för vägning  mätning.
Jag ska även amma han där för studenten som va med våran sjuksköterska skulle vara med på en amning  kolla hur barnet sög  massa sånt  eftersom är så otroligt trevlig så va det klart jag ställde upp när dom va här på hembesök prata vi massa hundar  dom va så snäll  go med Tyson så vi har nog mkt att prata om när William äter :)
Va lite roligt att hon ringde till mig  ville ha oss måste ju betyda att hon gilla mig med :)
14.30 i dag ska jag  William till björkgården  träffa andra mammor  bebisar i hans ålder, tänk att han blir  veckor i morgon ?! Tiden bara springer förbi.
nej nu måste jag göra oss klar !
men vilket piss väder det e ute jag vill inte ha mera snö !!!!!

Hanna, du är stark du kommer klara det här du är värd på mycket mera !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0