Black out !

vaknad i morrse och gav William mat och gjorde han klar sen blev det till att gå på en promenad i det fina vädret !
När vi kom in sen lämna jag bara Tyson så gick jag och William ner till Hemköp.
Handlade lite sen när jag skulle betala glömde jag heöt bort vad jag hade för kod på kortet =/
jag stod där som ett fån och kom inte ihåg alls men eftersom jag handlar där typ gämt och dom vet att ja är en stammis så kunde han bara göra så jag fick skriva på ett papper och slippa koden haha !
tur det annars hade jag inte kunnat handla.
Hur dum får man bli igentligen ?
Gick till bankomaten för tänkte att jag kanske kunde komma på den när jag såg siffrorna prova 2 olika koder men båda va fel, suck !
Jag gick in på banken och prata med tanten där som sa att dom inte kunde se min lod så hon spärra kortet och beställde ett nytt ! HAHA !
hur dum får man bli igentligen !?
kommer fortfarande inte ihåg koden.
Har aldeless för mkt koder överallt så man blandar ihop alla.
Men men nu är det som det är så nästa vecka får jag hem ny kod och nytt kort.

I kväll ska jag och bejb äta lasagne :D MUMMA !
Sen blir de let´s dance.

I dag är jag otroligt sugen på att gå ut men jag vågar inte lämna William så länge haha !
Eller jag är inte redo för det.
Sen har jag varit röksugen heladagen med ! Otroligt jobbigt.
Men jag tar mig ett äpple när suget kommer så blir de bättre.
Ann-lo bjöd ju mig på fest i dag men jag tackade nej.
Men nästa månad då kommer jag nog in till Gävle på lite party om jag lkänner mig redo har ju inte varit ut på över ett år haha !

Nu ska jag gå och lägga min lilla plutt i sin säng får se om han somnar.

Kommentarer
Postat av: Theresia

Haha Annlo bjöd ju mig å ;) men jag väntar tills du ska ut ^^ känns roligast så ! :)

Postat av: Robin

https://www.flashback.info/showthread.php?t=729701



Läs den där, det där skrev jag i augusti 2008.

NU kanske ni alla förstår varför jag lämnade henne, läs igenom hela tråden.



Jag publicerar här för att hanna måste gordkänna annars och det skulle hon aldrig göra.

2009-03-28 @ 17:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0