Du är det finaste jag vet

Du är det vackraste i värden !
Ja det är våran lilla William det det bästa som fins gud så vi älskar dig.



Helgen va lugn va till Andreas Mormor hälsa även på hos farmor hans där vi blev bjuden på mat va hem till mamma hans på lördags morgon sen tog vi med oss ungarn hem hit  kolla på snowbuddis eller va den hette riktigt bra iaf !
Andreas pappa  pia va hit på fika i går sen kom Ann-lo  Edvall över på kaffe  saft riktigt trevligt att få främmande från stor stan inte varje dag ;D
Sen gick jag och  Älsk å köpte godis som vi satt framför soffan och mör å trök i oss riktigt gött va det och jätte mysigt !
William va så klart med och mös han med men han fick va utan godis han fick istället snaska tutte :)

Idag har vi ej gjort så mkt jag har varit lite slut i kroppen så vi han legat och myst på soffan undertäcket sen va vi öven ut och gick en sväng.  Jag har äntligen skrivit klart hans försäkringspapper så nu ska dom bara på lådan men han är ju försäkrad tills han är tre månader så inte så jätte bråttom men skönt att ha det klart iaf.
Blev iaf Trygg hansa finns hur mkt som hällst att välja mellan :O
men vi tykte dom verka ha den bästa barnförsäkringen stod mellan dom  skandia men eftersom jag hade trygg hansa när ja va liten så blev de dom :)  Har iaf en jätte trevlig handläggare där.
Idag ska vi äta fisk vilket vi göra aldeless för sällan men nu har de blivit 2 ggr denna månad ett stort plus till mig :)
Va lax sist  nu blir de torskfilé, mumma.
Nej nu vaknar William snart så ska passa på att plocka lite till innan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0