GÄVLE :)

Idag ska jag  min älskade son William åka in till Gävle  träffa lite Gävlebor  :)
Otroligt trevligt ska det bli.
Ann-lo möter mig på stationen så ska vi träffa Malin  hennes lill kille sen ska vi även träffa Tessi med lilla dogge :)
Får se om det är någon mer som kommer ner.
sla ta tåget nu 10.56 så måste ut med Tyson nu snart.

Jag tror jag håller på att bli sjuk jag tokfrös i natt fast jag hade 2 duntäken !!!
Alla andra säger att det är så varmt här hemma men de tycker inte jag.
vakna av att jag frös så jag hade gåshud.
men det kan ju bero på att vi ej åt någon middag i går vi hann liksom inte först kom Joel  Elina sen gick vi till William farmor !
Nej nu måste jag verkligen gå brottom brottom !

Ingen bra star på morgonen jag blev otroligt upprörd.

Jag älskar min son över allt annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0