Hemma

morgonen börja med att jagh gick upp vid 9 tiden börja göra mig klar sen vakna Wille och ville ha mat sen böt jag på han å gjorde han klar. Gjorde mig själv klar sen tog vi Tyson på en sväng sen fick vi till Björkgården där det va babycafe i dag riktigt trevligt va ca 20 mammor med barn eller ja 1 pappa med :)
William kan ju inte vara med  leka än han är ju lite för liten men om någon månad så ;D
Dom sjunger för barnen  gör rörelser  grejjer riktigt roligt va det men jag  William satt bara med och sjöng.
William är ju d en minsta likså i mamma gruppen dom andras barn är typ 3-4 månader o William blir ju  veckor i morgon :D
Vi kom nästan nyss hem iaf va där över 2 timmar, tiden gick så fort !
I morgon kommer syster å umgås med oss hela dagen riktigt trevligt ska det bli.
Nästa tisdag blir de absolut till att gå till björkgården igen !
Nu ska jag mata William sen ska han sova lite stackaren e så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0