Måndag

helgen va lung & skön.
Mormor min va ju som sagt här i lördags, det va trevligt.
Vi fika, prata massa & William fick massa kläder ett pussel & silver bestik jätte fina va dom.
Tack så mkt för allt.
kvällen blev framför tv med familje mys <3

I söndags efter vi vaknat typ halv 11 eller ja William vakna ju vid 4 på natten & åt & fick ny blöja lika vid 7 tiden men sen sov han till halv 11 :) va jätte skönt. 
Jag mata William & Andreas fixa frukpst till oss, vi åt & gjorde Wiliam klar sen fick vi ut & gick i en 3 timmar va så skönt sen blev de mys & mat !

I dag har vi ej gjort så mkt myst i sängen sen varit ute & gått & nu sover William.
Jag har en tvättmaskin på som snart e klar så förhoppningsvis hionner jag hänga den inna han vaknar.
ska ta mig en macka nu & ett glas mjölk :)

Kärleken till William är helt otrolig trodde ej man kunde älskar någon så otroligt högt !
För dig gör jag allt du är mitt allt <3
Jag har världens bästa killar i mitt liv :) Tyson, Andreas & William !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0