Måndag

skriver en liten snabb samanfattning om helgen.
Lördags morrse åkte vi till Andreas pappa & fika för hans sambo pia hade fyllt år.
Det va riktigt trevligt.
Sen så tog vi med Andreas lillasyster Elvira på kaninutställning på Möbeln.
Sen kom Andreas lillebror & följde med på Andreas match som dom vann med 6-1.
Sen på kvällen kom Andreas mamma & Elvira & kolla på Hocky sen melodifestival hon hade köpt med sig pizza med :)
Riktigt gott va år sen vi åt pizza.
Söndags morgon va lung tog tåget till Gävle 12.56 för att fira min pappa.
Andreas fick på William på tåget & Jag tog Tyson det gick riktigt bra !
Pappa hade beställt smörgåstårta :) Riktigt gott.
Åt de vid 3 när farmor & farfar & vi alla va där sen drack vi kaffe & prata massa.
Vid 7 tiden gjorde farmor våfflor :D
Kl 21.10 va vi hemma i Tierp igen & va helt slut !
Mös i soffan & kolla lite på beck sen tvärslockna jag.
Ska inte glöma & tacka Emelie & Crille för trevligt sällskap i Fredags & tacka så mkt för den goda maten ni bjöd på :)

Nu måsta jag sätta lite fart för ska ut med Tyson & göra mig själv klar sen mat William & Byta på han för efter 13.00 ska vi åka med Malle till Uppsala & Storhandla på Willys har värdens längsta handlingslista !
1 och en halv rad på ett A4 Haha de ni ;) Här ska de handlas hem !
men skönt att bara behöva köpa mjölk & matgrädde & sånt här hemma blir såååå mkt billigare.

Andres <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0