Min Gobitar!

Hade inte hjärta till att väcka dom alla när dom ligger så sött och sover i sängen.
William och Andreas ligger och myser underäcket och Tyson brevid dom så sött <3
Tänkte då passa på att lägga upp någon ny bild på William och visa kläderna han fick i går !
Måste säga att jag varit otroligt dålig på att visa vad han fått för nått av alla.
men men så är det ibland !
han fick iaf en jätte fin typ halsduk av sin Farmor i påskpresent eller ja för tidig eftersom hon vet att jag tycker att han bli lite bar i halsen ;D
Sen av Gammel farmor och gammelfarfar (min farmor och farfar) fick han 700 i påskägg som vi ska köpa kläder till han för (A) tusen tack !

Nej ska passa på att göra mig klar för dagen vet aldrig när William vaknar nu och då är det kört att fixa mig själv för då vill han ha mat, ny blöja och kläder !









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0