Söndag / Måndag / Tisdag!

I söndags va vi som sagt och kolla på Elias när han spela innebandy :)
Dom förlora men han va så duktig så !
han gjorde nästan mål.
Sen stressa vi hem och jag gav William mat och Andreas gick ut med Tyson !
På med ny blöja på William sen iväg hem till Andreas mamma.
Vi köpte bara lite teljus med vaniljdoft :P
men det räkte för oss !
Sen när vi kom hem straks efter  så gav jag William mat och fixa mig lite för kl 6 skulle vi ut och äta med Malle och Fredde.  Vi hade det riktigt trevligt, åt gott och trevligt sällskap.
Sen blev det Wipe out och mys !

Ii går så ungicks jag och Wille med malle och så.
Riktigt trevligt hade vi det :)
Va ute i det fina vädret sen snacka massa skit och så :D
Hon äår så himmla go den tjejen jag kan verkligen prata med henne om ALLT !
när Andreas kom hem så åt vi sen gick vi tills hans mamma och betala det vi beställde sen fick vi fika.
Kom väll hem vid halv 9 tiden.

I dag så har jag varit ute och gått med William och Tyson, det är ju sånt underbart väder !
Efter att jag lämnat tyson hemma gick jag till barnboden va där med malle i går och köpte en ny skötbädd till Eilliam, en mörkblå laban :)
Sen sängkläder i laban men dom passa ej i täket som vi har dom va förstora så jag va och skulle byta det i dag men dom hade inget som passa ;(
Vagn täcket i laban har jag ju och det i förlitet för sängen hans men men.
Får köpa det på barnenshus någon dag när vi kommer dit.
Ja iaf så hitta jag en laban pikébody, Laban byxor, Laban mössa och laban strumpor till han som jag böt till  :D
Så han kommer bli sååååå fin !
Våran kille är ju en riktig laban kille masso laban kläder, snyttefiltar sängkläder och massa sånt :D
Våran laban kille.
men spöketlaban är ju bara fööööör söt (A)
Likså William ;) haha !



Nu har William somna har på golvet på sitt täcke, gobit !
Andreas har fått sin deklaration i dag, undra när jag får min ?

Idag skulle iaf svärmor min kommer över när Elias har innebandyträning.
Sen så ska väll William få sig ett bad i kväll med.
Nu ska jag mysa lite med William som håller på att vakna till


Andreas och William, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0