Söndag !

igår så hade vi Andreas lillebror i några timmar.
han va med och kolla på Andreas match sen åt vi lite lunch hemma.
sen så dammsög jag och diska och Andreas gick och handla sen moppa han golvet.
Sedan fick vi besök av Andreas farbror och hans fru, riktigt trevligt va det och William fick så fina saker.
Ett par skit läckra skor sen ett par jeans sen en jätte fin poolover tröja ;)
han kommer bli så läcker vår snygging !
Vi fika och satt och prata lite och dom klämde och håll i William och han va lika snäll som vanligt sa inte ett ljud.
Han va iaf jätte söt och otroligt snäll tykte dom.
sen så kröp vi ner i soffan och kolla på robinsson.
Min gamla chef sen jag jobba på MQ i valbo är ju med, elinor.
Det är lite roligt när man känner igen någon.
Sen blev det fotboll och lilla William va jätte trött så jag gav han mat opch bytte på han och på med pjyamsen och han tvärsomna i min famn precis när fotbollen skulle börja så jag gick och la han i sin säng där han sov så sött hela kvällen.
När han vakna på natten senare och ville ha mat då fick han ligga brevid mig sen så mysigt att ha han i sängen :D

Idag har vi fullt upp !
Ska och kolla Andreas lillebror Elias innebandy match.
Sen kl 15.00 sla hem till Andreas Mamma på ljusparty där det ska shoppas massa doftljus.
Vi tokhandla ju sist vi va på det men nu blir de bara ljus sist köpte vi massa ljushållare och sånt med men nu får vi nöja oss med ljus !  Ska ju ut och resa snart och roligare och spendera pengarna där ;D

Andreas fick gå upp och gå ut med Tyson i morrse typ halv  :O
Då fick han för sig att han ville ut och kissa, haha !
Stackars Andreas, men men så är det ibland.

Nu ska jag gå in till Andreas, hör att han har vaknat nu!

<3 A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0