Sötnöten







Nu ligger William här på en täke brevid mig och sover.
Vi har varit ute och gått sen hälsa vi på Malle på jobbet :)
Ska hem till henne i kväll för hennes kompis Ida kommer som e frissa så Andreas ska klippa sig. Jag klippte mig sist hon va här så nu passar jag ;D
Är inte så förtjust i att få håret klippt varje centimeter är en plåga hahah :D
Imoegon ska jag iaf umgås med Emelie, de va jätt elängesen vi sågs nu käns det som.
Tur vi ses i morgon då iaf :)
Ska ta mig nått att äta innan William vaknar, en apelsin skulle sitta fint !



Måste bara säga att vi varit med i en undersökning va de gäller blöjor och måste bara säga att jag e glad det är över nu sen blir det ej till att köpa libro och huggis utan BARA HUGGIS dom är såååå mkt bättre !!!!
Libro läcker ibland sen känns den så stor och klumpig medans det knappt känns att han har blöja med Huggis sen ett plus är ju att det är nalle puh på dom med såå söta och sååå bra !
Så nu vet ni det alla va jag tycker om blöjor men prova huggis kan lova att ni inte kommer bli missnöjda känner massor av folk som provat dom och alla typ har dom nu alla blir så nöjda med dom.


William Och Andreas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0