Tisdag

jag tog helt fel på dag det är på torsdag vi ska till BVC :)
Haha inte lätt det där att hänga med i svängarna ibland men men nu vet jag det iaf !
jag  William han myst på soffan idag.
Han är otroligt trött eftersom han inte sovit mellan 12.00 - 15.00 som han alltid brukar göra.
Han har bara sovit typ 10 min sen vaknat men men så är det.
Efter att Andreas kommit hem i dag så får vi främmande :D
Joel ska komma över med Elin så ska vi väll fika lite  så.
Det kommer bli trevligt va ju ett tag sen man träffa dom nu.
Andreas har ju ej sett Elina sen hon typ va nyfödd.
Men men nu lär jag ringa Andreas  höra vad han vill ha till mat :)

Andreas  William  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0