Tröttisen

Jag ovh William gick upp för dagen för en timme sedan jag gav han mat bytte blöja och klädde han så la jag han på en täcke här brevid mig och nu sover den tröttisen igen ;D
ska göra mig själv klart sen prova ringa till Emelie igen och se om hon svarar annars så blir de en promenad.
William va lite gnällig i går kväll ville inte sova men efter mkt vaggande och mys så somna lill killen.
sen sov han enda till 04.30, då ville han ha mat !
Han är så duktig om nätterna våraan lilla prins <3

Imorgon ska Andreas spela final i innebandyn så då ska jag och William gå o kolla.
hoppas de går bra för dom så vi inte får en sur Andreas resten av kvällen ;) haha !

Mamma älskar dig mest va allt lill plutten !




Den här tavlan köpte jag till William här i Tierp tyvker den är såååå fin !
Hade kollat på den när jag va gravid men ville ej köpa eftersom det fanns i rött och blått o jag visste ju inte va det skulle bli men nu hänger det en blå över William säng !




Ha en bra dag alla lärare men kan ju inte vara annat än lycklig i dag det är ju FREDAG ! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0