Våffeldagen !


Badar :)



Blir torr :)



Ja i dag är det som sagt våffeldagen och jag, Andreas William och Tyson är bjudna till William farmor på våfflor när Andreas kommer hem :)
Vi ska försöka få det som en tradition, va där förra året med !

Igår hann jag massa känns det som jag diska, plocka undan, va ute och gick, bada William, lät han ligga och sprattla nakenfis och laga mat !
Så himla skönt va det att känna man gjort nått av dagen.
Vi gick till Andreas farmor när han kom hem där vi bjöds på fika och hon kidnappa vårat barn ;D
Andreas kusin va även där.
Vi satt i köket och prata massor sen kollade vi på Äntligen hemma sen gick vi hem.

Idag kl 15.00 ska vi vara hos barnläkaren, usch jag blir alltid så nervös !
Jag gillar ej sjukhus.
Men att gå till Hermin på BVC det gillas för hon är såååå trevlig.
Tur att hon ska vara med idag oxså, en liten lättnad.

Imorgon kommer som sagt Farmor och Farfar :D
Ohh så jag saknar dom.
Kommer bli toppen mys.
Dom blir kvar till halv åtta och kommer vid tio, elva !
en hel dag med dom :)
får se hur det går att göra pass till William då häh ska bli lite roligt.
För han måste ju vara vaken och ha ögonen öppna och får ej vara sur och ledsen.
Men det ska nog fixas på nått vis.
Är ju bara det att han somnar så fort man lägger han i vagnen men jaja !

Nu snart ska vi ut och gå en sväng sen måste jag dammsuga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0