William 1 månad

ja tänk att i dag blir William 1 månad :O tiden gåt så otroligt fort !
Tyckte han nyss kom till oss men endå inte ja de känns som en det va en månadsen han ploppa ut.
Februari bara flög förbi !

I söndags när vi va till pappa så va jag & Andreas så duktiga så vi gick från stationen & hem till han :)
Bra jobbar där.
Andreas tog vagnen & han hunden så man fick hjälp upp för fängelsebacken av en hund som drog som tur va hahah ! :D  I måndags va jag, William & Malle in på Uppsala & storhandla kom hem med 10 kassar :O
Vagnen va helt full vill jag lova.
Köpte även hårfärg så i morgon troligtvis ska vi kolla på hocky med Malle & Fredde & färga mitt hår.
I dag när Andreas kommer hem ska jag be han ta William & Tyson på en promenad så jag kan gå & sola, det behövs !

Snart kommer dom från Husses med torrfoder till Tyson :)
Ganska bekvämt att ha det hemkört vill jag lova haha.
Jaja William vill ha mat innan  dom kommer så lär fixa det.

Lägger ut lite kort sen vi va i Gävle.

      
William & gammelfarmor    Med gammelfarmor & Farfar  Moster & Morbror      Hans Morfar, Den Bästa Pappan :) <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Fan va snygg hon är syrran din, kommer inte ihåg va hon heter, Sofia? Vet att jag har träffat henne flera gånger men kommer aldrig ihåg va hon heter :P

Va jag lesbisk så skulle jag lägga in en stöt på henne :)

2009-03-04 @ 16:50:41
URL: http://www.SuperHanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0