Bakfull

Jag mår typ apa !
Det snurrar i skallen och känns som jag ska spy.
Jag mår best nykter.
Det kommer ta ett tag tills nästan utgång nu.
Känns inte lockande med tanke på att vi ska sitta på ett tåg hem sen ska vi hem till ndreas mamma eftersom det är morsdag och hon fyller även år idag.

Smart jag glömde bröstpumpen hemma ! :S
Det värker och spänner som fan.
Bara sprutar mjölk ur dom.
Ska ta en kall duch nu och handmjölka dom lite.

Skriver mera i kväll elelr i morgon.

Hade iaf en toppen kväll i går, tack flickor !


Kommentarer
Postat av: Hmm...

Att dricka så pass så man blir ordentligt bakis dagen efter, är det verkligen så man gör som relativt nybliven mamma? Själv kan jag tycka det känns lite oseriöst.

2009-05-31 @ 23:53:04
Postat av: Pety

"Hmm..."



Fan vad tråkigt att vissa ska vara så jävla bittra. Om du läst hennes blogg så borde du sett att hon tar hand om sin son jättebra och du borde fan inte lägga dig i vad hon gör eller inte gör. Bara för att man blivit mamma så betyder inte det att livet vid sidan av måste ta slut. Man måste få lite ombyte.. även fast man tar sitt mammaskap seriöst..



..usch, idioter det finns. Antingen så är det en kille som skrivit kommentaren, eller nån puckad brud som är avundsjuk, lr helt enkelt inte har egna barn.

2009-06-01 @ 00:34:01
URL: http://lapetramaria.blogg.se/
Postat av: madde

men herregud asså.. bara för att man är bakfull så betyder inte de att man är en dålig mamma!!!

2009-06-01 @ 09:32:14
URL: http://madeleinesaraandersson.blogg.se/
Postat av: Emelie...

Vad är det för fel på människor igentligen??

Skit i Nathalies liv och sköt dit eget..

Hon är en hur bra mamma som helst, de vet vi som umgås me henne... Så yttra dej inte

2009-06-01 @ 12:20:07
Postat av: ma

2009-06-01 @ 21:24:38
Postat av: malle

Du gjordehelt rätt i att gå u...Jag vet precis vilken underbar mamma du är och du hade all rätt att göra något för digsjälv o det vet du med.... D e väl någon som inte har något eget liv som klankar ner på andra....... Säg vem du e istället....

2009-06-01 @ 21:26:23
Postat av: ★Hanna★

Ta fan inte åt dig Nathalie! Du är en JÄTTEBRA mamma! Lilla Wille kunde inte ha fått en bättre mamma!

För den delen blir jag mer bakfull när jag dricker mindre av nån konstig anledning :P

Så ska jag tala om för er alla att Nathalie dumpade allihopa å tog en tidigare buss hem! SÅ DE SÅ!

2009-06-01 @ 23:52:28
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Ann-Louise

Shit, kan inte folk som endå inte har något vettigt att komma med bara sköta sitt eget!

Den dagen jag får barn, kommer jag att dricka som aldrig förr.

Kan aldrig tänka mig att vara nykter i 9månader, och sen sitta hemma med min unge dagar som nätter. NEVER! :)

Vi får helt enklet hoppas på att jag aldrig får några barn, för då har du två barn helt plötsligt Nathalie :) haha.

2009-06-04 @ 14:40:43
URL: http://alrt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0