Blött

Nu är jag väldigt blöt !
kom nyss hem från Junis och Linda.
Vi blev ett helt gäng och hade det otroligt trevligt.
Det bjöds på paj pch sen åt vi kladdkaka!
va där i lite över 4 timmar.
Vi bestämmde iaf att det skulle göras om.
Fick sällskap hem av Camilla och Caspian.
Så blev riktigt blöta men va trevligt att gå och prata lite iaf.

Nu ska jag byta kläder och lägga mig i soffan framför tven.

Andreas kommer ej hem förns typ elva ikväll eller nått.
Men då är han ledig i morgon istället :)
Undra hur de kommer att gå att få i William gröten själv ;D haha !

Nu är en vit matstol med svart i på lager åt oss i Gävle iaf.
va sånt jäkla krongel med den svart dom fick ej tag i dom som dom beställde av.
Dom har ront i veckor men dom svarar ej :/
Sen skulle det ta MINST 4 veckor till att få hem den när dom fått tag i dom så då blev de den vita iaf som dom hade hemma på lager så den stor och väntar på oss !
Den är inte alls lika snygg men samma funktioner iaf.
Jag känner mig nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0