BVC

Hade tid på BVC kl 13.00 men gick lite tidigar hemmaifrån för jag va till Banken och lämna in ett kort sen till Ica och shoppa upp alla Huggis våtservetter dom hade ;D
Dom är ju såå bra !
Dom och Natusan, de gillar vi !

Allt såg så bra ut så hon på Bvc han e ju så stor och stark våran lilla prins.
Genom snäll med han älskar allt och alla, förutom läkaren ;P
Han bara skratta åt Hemin helatiden, go ungen.
Växer gör han med nu väger han 6860 och är 66 cm lång, mamma stor kille.
huvudomfånget har även blivit 42 nu :)
Snart så kan han nog ha sin sötnos mössa som vi köpt till han som han skulle ha hem från BB men han drunkna i den än.
 Hermin tykte även att vi skulle börja med att ge Wiliam gröt på kvällarna nu.
Hon rekomenderade en mild havregröt ej äpple eller nått utan tykte vi skulle köpa puré att ha på sidan och bland i i stället så jag köpte mild havre gröt och Persika och babab puré så nu i kväll kommer jag och Andreas ha det roligt.
Jag skulle vilja prova allt på en gång men man ska ju ta en smak i taget. Jag hinner nog prova massa sen.

Nu ligger William i vagnen och sover och jag äter en macka.
undra vad man ska laga för mat i dag ?
jag orkar ej tänka på det nu kommer någ på nått får jag hoppas !

Svärfar ringde mig i dag och va lite oroligt för Tyson me han vart glad när jag berätta hur det va med han.
Han skulle kanske komma ner och hälsa på Tyson och William senare i kväll.

William farmor och Farbror va förbi här i går kväll och pussa lite på han :)
Sen va jag, Wiliam och Andreas till Fredde och Malle.
Dom hade köpt en jätte fin och mysig filt till William.
Dom har ju en jätte skön och mysig filt i soffan en lika fast en lite mindre så va den blå och vit rutig med en stor Nalle på :)  Kommer kort på en sen.
William tackar så jätte mycket för den !


Mamma Älskar sin lilla prins mest av allt ! <3

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

Inte Natusan, dom är det en massa gift i, dom fick skit dåligt betyg i ett test(tror de va ViFöräldrar), Libero fick bäst betyg alltså minst me gifter i :/

2009-05-28 @ 10:28:50
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0