Duch

Nu har jag nyss tagit mig en varm och välbehövlig duch, va helt underbart !
William ligger i sin säng och sover och Andreas står i duchen nu sen ska vi krypa ner i sängen och mysa lite när vi e rena och frächa !
Finns inget bättre än att lägga sig nyduchad.

Vi har legat hel familjen i soffan och kollat på film, riktigt mysigt va det.

Imorgon e det måndag och det betyder att Andreas jobbar.
Men han jobbar bara halv dag på Onsdag och ledig Torsdag efter som det är röd dag :)
Helger och röda dagar är det bästa som finns när vi är hemma helafamiljen tillsammans.
Jag och William saknar Andreas om dagrna och han oss men jag är otroligt glad iaf att han har ett jobb nu när alla andra blir av med sina typ =/  Usch jag de e inget roligt alls !

Nästa helg ska vi nog Grilla hemma hos Andreas Mamma med hans mormor och alla :)
Vi planerade det lite lätt idag om vädret är fint.
Skulle vara riktigt mysigt !
Får se om jag ringer Britt någon dag i veckan och hör om hon kan ta William i någon timme så jag kan putsafönstrena.
Vill ej göra det när han är hemma det luktar så hemskt !

Nej nu ska jag dra mig mot sängen.
Sov så gott!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0